poniedziałek, 6 sierpnia 2012

^________^

Na paru forach i innych blogach fanowskich k-pop'u przeczytałam , że większość fanów jest na południu Polski? Ja sama jestem z południa, ale to mnie tak bardzo interesuje, dlaczego akurat południowa część Polski a nie np. północna? Może mi ktoś odpowiedzieć na to pytanie?
---------------------------------------------------------------------------------------

Boczek spazz







                                              Przecież on jest boski *______________*
 *dies*


---------------------------------------------------------------------------------------

Będę zamawiała kalendarz z EXO :P I mam dylemat czy kupić kalendarz na 2013 z nowymi zdjęciami exo *klik* , czy kalendarz na 2013/2014 ze zdjęciami + naklejki *klik* ...

Z tego co wiedzę na tej aukcji to ten różowy ma bardzo ładne zdjęcia natomiast zielony ma jeszcze dodatkowo naklejki.... Ahhh!!!!! Czemu to takie trudne -_____- I czemu są tylko kalendarze z EXO-K, przecież mogło być tak, że rok 2013 będzie ze zdjęciami  exo-k a rok 2014 z exo-m !!! Niech ktoś takie zrobi plizzz....

A są jeszcze fajne naklejki  *klik*!!! No boszzz czemuy to wszystko jest takie fajne !!! Zbankrutuję -___- Albo szybciej mama nie pozwoli mi już niczego kupować T.T Ale ja chcem mieć!!!!!!
---------------------------------------------------------------------------------------


7 komentarzy:

  1. Weź ten drugi z naklejam kiami :0
    Widziałam tam gołą klatę ha ha
    AJ też jestem z południa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Weź ten z naklejkami! Jest lepszy. <3
    A co do fanów k-popu z południa. CZEŚĆ, JESTEM Z ZACHODU. Boli...

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego bloga też poobserwuję ;) Hej, ja jestem z północy, a dokładniej z zachodniopomorskiego. I nie zgadzam się z tym, że na północy jest mało fanów. Przeglądając fotoblogi natknęłam się na dużo ze Szczecina czy Gdańska. Południowa część Polski jest po prostu bardziej zaludniona i tak się wydaje, haha XD A co do fryzury Shindonga.. to tak, jest dziwna XD Ma zgniło-zielone włosy :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja faktycznie zajebiste ! Sama bym sobie taki sprawiła :D Ale faktycznie masz niezły dylemat bo sama nie wiem co ja bym wybrała :P Zamawiałaś już coś z tej strony? Jakie są warunki przesyłki do Polski i ile kosztuje takowa przesyłka :) ?
    Dodaję do obserwowanych ! ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzięłabym ten drugi <33 To nie prawda ja jestem z Podlasie ;d
    Obserwuję ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Łohoho, dopiero minął tydzień od 2. rozdziału, a ja już niosę ze sobą wiadomość, że u mnie 3 rozdział jest!
    http://to-co-zakazane.blogspot.com/
    I ja, Milejdi Pazerna, czekam na komentarze od cb,bo ostatnio ich coś nie dałaś D:

    Ja bym brała z naklejkami, haha ^^

    OdpowiedzUsuń