wtorek, 19 sierpnia 2014

Pierścionek EXO

 
     Ohayou~~   
     Jeszcze niecałe dwa tygodnie pięknego życia i znów tortury ;____; Mimo wszystko mam nadzieję, że ten rok szkolny minie mi równie szybko jak poprzedni, ale z lepszymi rezultatami ><
     W ogóle jak spędzacie swoje wakacje? Ja niestety nigdzie nie byłam w tym roku -pomijając "długi" wypad do Wrocławia do Ogrodu japońskiego -.- Ale o tym później ^^


A teraz konkrety dotyczące tytułu postu. 

  Napis: "EXO SE HUN 1994.04.12".
   
Pierścionek zakupiony na ebayu ok. 6 miesięcy temu (lol), kiedy również były robione zdjęcia. Do dziś trzyma się bardzo dobrze, chociaż "4" przy roku urodzenia uległa zniszczeniu, ale tylko z winy właściciela xD Gdyż ze stresu przed sprawdzianem bawiłam się nim i tak jakoś paznokciem zaczepiłam i ups, kawałek odleciał ;; Nie było tego aż tak bardzo widać, jednak mi to przeszkadzało i markerem zamalowałam brakującą część i teraz jest jak nowy ㅋㅋㅋ
 Jak widać na zdjęciu, zapakowany był w różowe pudełeczko, ale tym razem z zabezpieczeniem w środku, więc byłam podwójnie zadowolona.

Zrobiony jest z nierdzewnej stali, a na środku znajduje się mini diamencik.


Kosztował zaledwie 20 zł -wliczając przesyłkę z Korei południowej. Paczka przyszła równie szybko jak płyty czy inne akcesoria, czyli po tygodniu od wpłaty.

Czy polecam zakup?
Na pewno polecam, jeśli chodzi o wygodę noszenia, jednak przez nieuwagę czy inne czynniki, napis może się zniszczyć, ale jeśli będzie się o niego dbało jak o każdą inną rzecz, to jak najbardziej zachęcam do zakupu.

**************
kocham tych świrusów ;;
Zastanawiam się nad zakupem albumu VIXX, ale nie jestem pewna którego. 
Może ktoś z Was jest mi w stanie jakiś polecić?

2 komentarze:

  1. przepraszam że pisze to tutaj, ale zastanawiam sie czy będziesz kontynuowała pisanie na swoim drugim blogu, tudzież opowiadanie ''ULEGNIJ MÓJ ANIOŁKU'' ?

    OdpowiedzUsuń