niedziela, 4 listopada 2012

Ice Cream & Maxstep


No cóż... Szczerze mówiąc, nie wiem co mam powiedzieć o nowej piosence Hyuny. Nie jestem jej jakąś wielką fanką i często nie słucham jej piosenek, ale nie mogę powiedzieć, że nie wpadają w ucho, wręcz przeciwnie. 
W tym teledysku, jak i w innych, nie mogło zabraknąć seksownej choreografii. W miarę podobają mi się ubrania, ale najbardziej podoba mi się jej make up.
Jedna scena jak ją zobaczyłam to skojarzyła mi się tylko z jednym...

 ... z Dodą...

Nie pytać czemu... jakoś tak mi przyszło do głowy, ale chodzi mi tu tylko o scenę...
Ogółem piosenka jest fajna. Przyjemnie się słucha i ogląda teledysk. 
Polecam.
Jeśli ktoś jeszcze nie widział:
 


-----------------------------------------------------------------------------------------
      
Też bym chciała być otoczona przez takich mężczyzn... zazdroszczę Hyoyeon...
Oooo taaak.... To całkowicie moje klimaty. wszystko mi się tutaj podoba: ubrania, choreografia, tekst, sceneria itd.
(Luhan dziwnie wygląda...)
  Bardzo polecam!
 
  
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zaraz zacznę pisać notki z cyklu, ale zanim to zrobię, to chcę was gorąco zaprosić do przeczytania mojego nowego one-shota : Nie przeżyję dnia bez ciebie.

3 komentarze:

  1. Też się z Tobą zgodzę, że jej piosenki wpadają w ucho. Czytałam wiele opinii i oglądałam reakcje - cóż, chłopakom się podoba, dziewczynom niekoniecznie ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń