piątek, 23 listopada 2012

Liebster Blog

W końcu mogę zasiąść przed ukochanym komputerem i spokojnie napisać nowe posty..och jakie to miłe uczucie ^^


Zostałam otagowana na dwóch blogach, przez Lorę i Pande Machiko. W ogóle teraz to nie wiem co pisać. Nie spodziewałam się tego w ogóle. Ach takie miłe zaskoczenie ^^
Przejdę do rzeczy.

Zasady tego tagu:

 "Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Skoro zostałam otagowana  przez dwie blogerki, to wybiorę pytania z jednego i z drugiego zestawu pytań.
No to jedziemy :P

1. Ulubiony dzień tygodnia?
Hmm... Myślę, że to piątek  ^^
 
2. Lubisz pandy?
Przez Exo, a głównie przez Tao, to je wręcz uwielbiam. Dzięki temu przekonaniu, że Tao jest jak panda, pomaga mi nawet rozwiązywać zadania tekstowe z matmy, które zawierają w sobie to zwierzątko... bądź jelenia, zadania od razu wydają się być 1000 razy prostsze :P
 
3. Jaki typ filmów/anime lubisz oglądać?
 Romansidłaaaa <3 Komedie, sci-fi... praktycznie wszystko oprócz smutasów :(
 
4. Jakie są Twoje zainteresowania?
Moje zainteresowania kręcą się wokół Azji, głównie nad Japonią ^^
 
5. Lubisz opychać się słodyczami?
Lubię to mało powiedziane, wręcz kocham :P Ciasta, ciasteczka, cukierki, lizaki wszystoo jest takie pycha, szkoda tylko, że są tak bardzo kaloryczne . . .
 
6. Skąd się wzięło Twoje zainteresowanie Azją?
 Przez anime - naruto i przez książkę mojej koleżanki, w której było opisane jak rysować mangę ^^ Tak to się zaczęło, później jakoś samo poszło, nawet nie pamiętam dokładnie jak
7.Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
Nie mam swojej jednej ulubionej piosenki. Przechodzą jakieś fazy na jedną piosenkę, a po tygodniu mi przechodzi... Aktualnie jest to U-kiss - Tick Tack.
 
8.Jaką piosenkę uważasz za najweselszą?
T-ara- Ya Ya Ya  i  DJ DOC - I'm A Guy Like This (chyba xD")
 
9. Jaka piosenka/film/książka zawsze dodaje Ci siły i chęci do życia? 
Chęci do życia dodaje mi anime, które poprawia mi humor i dodaje motywacji, a siły dodają mi piosenki, dzięki którym nawet wykonuję niechcianą pracę, z odrobiną większej przyjemności ^^
 
10. Czego najbardziej nie lubisz robić?
Uczyć się j. rosyjskiego, wstawać wcześnie do szkoły, rozmawiać z dziewczynami z mojej klasy. . .
 
11. Jakie jest Twoje marzenie?
Moim marzeniem od 4 lat jest zostanie tłumaczek j. japońskiego i zostanie żoną jakiegoś przystojnego azjaty :P Kekekeke ja tu wcale nie mam nikogo namyśli oraz wy zabijać ludzkość której nienawidzę... ^^


Blogi, które otagowuję:
1. Jaki jest twój ulubiony napój?
2. Co sądzisz o polskim rapie (piosenki wykonawców np.grubson, słoń itp.)?
3. Czego nie lubisz słuchać/oglądać/czytać?
4.Lubisz yaoi? Jeśli tak/nie to dlaczego?
5.Co robisz w wolnym czasie?
6.Lubisz naleśniki?
7.Czego najbardziej w sobie nie lubisz?
8.Co sądzisz o techno i discopolo?
9.Jaka była twoje pierwsza azjatycka piosenka?
10.Jakiego przedmiotu w szkole nie lubisz/nienawidzisz ?
11.Jaki jest twój ulubiony film/serial/anime?
 To wszystko jak na razie w tej notce. Miłej nocy :P

3 komentarze:

  1. *.* Nie wierzę, że ktoś mnie otagował *.*... Ale mam jedno małe pytanie. Czy mogę notkę zamieścić na moim personalnym blogu, a nie na EXO FANFICS? XD Nie chcę tam wrzucać takich rzeczy. XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Kyaa,senkju *___* czy ostatnie pytanie mogę zmienić na pytanie o naj książkę? :)

    OdpowiedzUsuń