czwartek, 2 października 2014

VIXX- Eternity

  
           Anyohaseyo O(≧▽≦)O
      Po kolejnej dłuższej przerwie powracam z notką prezentująca mój nowy zakup, którym jest, jak wskazuje tytuł postu, album Vixx- Eternity. Kupiłam go na koncercie (oczywiście jestem w trakcie pisania sprawozdania  z tego dnia, jednak by wstawić to na bloga, to musiałabym skrócić moją wypowiedź o połowę- co uczynię, ale w późniejszym czasie. Powiem tyle, że było tak niesamowicie, że żadne słowa nie są w stanie opisać co tam przeżyłam (๑>ᴗ<๑) iusdhfiughih *pisk*) za 100zł - raz się żyje, musiałam zaszaleć xD.  Szkoda, że nie dali goodsów z Hex Sign, tylko pozostałości po Milky Way. Poza tym ceny pozostałych rzeczy były... troszkę zawyżone, a wiadomo można je kupić taniej przez internet, wiec stwierdziłam, że płyta z podpisami na pamiątkę -i podjarki- mi w zupełności wystarczy ;3

Tak...
Przód i tył albumu:


Wygląd albumu strasznie mi się podoba. Ten zegar i pioruny genialne, po prostu genialne. Osobiście bardziej preferuję te mroczne koncepcje VIXX, chociaż tymi słodszymi też nie pogardzę~~

Tak czy inaczej, w odróżnieniu od albumów, które już posiadam, wewnątrz nie znajdziemy photocarty, tylko zdjęcie jednego z członków na płycie. Wiedziałam o tym wcześniej, gdyż decydując się na zakup jakiegoś albumu VIXX oglądałam unboxingi, ale szczerze powiedziawszy nie spotkałam się z tym nigdy zanim nie obejrzałam tych filmików- tak, moje życie kręciło się prawie cały czas wokół exo, gdzie photocarty zawsze były- ah... tyle nowych rzeczy się dowiaduję ><

Chciałam trafić na Hongbina. Później stwierdziłam, że mogę mieć każdego i tak będę happy.
A kogo mam?
Kenyonce! (´ ▽`).。o♡

Uwielbiam go! Uwielbiam jego głos, jego taniec i jego wcale nie tak duży nos ;; <3

Zdjęcia w albumie równie cudowne.


Jeśli chodzi o Hakyeona, to uważam, że o wiele lepiej wygląda w brązowych włosach. Nie chodzi mi oczywiście o to, że w blond wygląda brzydko, wyrażam tylko moje preferencje~ Kochany Cha leader ♡


Leo wygląda prze- prze- prze- prze- cudownie (♥ω♥*). 


 Początkowo nie widziałam co mam o nim myśleć. Za którymś otwarciem albumu stwierdziłam, że takie ciecie włosów mu pasuje. Później rozmyślałam o ich kolorze. Pustka. Z kolejnym otwieraniem i wpatrywaniem się w jego zdjęcia, pomyślałam, że kurcze, taki inny kolor, a i tak wygląda świetnie.


W niego to mogłabym zatapiać swój wzrok codziennie. Na prawdę. Ostatnie zdjęcia rozkochały mnie w nim tak silnie, że mi się po nocach śnił x3 +jego wokal, to ja już w niebie jestem.... Hyuki (/ω\)


A o tym człowieku, to nie wiem co myśleć. Raz wygląda słodko, raz męsko a jeszcze innym razem słodko-męsko. I co tu począć? 
Na niektórych zdjęciach ma on przedziałek na środku, co początkowo mnie zrażało, a po niedługim czasie przyciągało, gdyż Hongbin.... gdyż to Hongbin.... Taa... O(≧∇≦)O


Z zakupu jestem tym bardziej zadowolona, ponieważ jest z autografami (★^O^★). Tyle szczęścia ;; Emocje znów biorą kontrolę nad moim ciałem ;;
---
Wpis miał być dłuższy i napisany sensownie, a wyszło jak wyszło xD

---
oierrogegoengrgwsopefkmwfm
Jesteście gotowi na comeback VIXX?

Miłego wieczoru~~

4 komentarze:

  1. Dzięki za ten post pełen emocji :D Żaden podpis pod zdjęciem mi nie umknął ;) Zgadam się ze wszystkim XD Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. W wiekszości się z tobą zgadzam, jednak mam inne zdanie, jeśli chodzi o Raviego. Mimo wszystko wolę naturalne kolory włosów :3
    Jeśli chodzi o comeback, to jestem bardzo podekscytowana. A dodatkowo w październiku wraca również exo, także emocje na pewno będą :>
    Ciekawy post. Czekam na następne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach... jeśli o koreańską muzykę to jest to coś w czym się specjalnie nie orientuję, jeśli koreańskie to dramy (<3), a jeśli muzyka to japońska. Acz nie powiem czasem posłucham k-popu, czemu by nie, choć artyści przodujący w zespołach są mi obcy. Jakoś łatwiej mi się utrwalają aktorzy. XD

    OdpowiedzUsuń
  4. turuttur XDD kocham ten album, mam podobny gdybyś nie wiedziała :P zdecydowanie comeback VIXX będzie dniem mojej śmierci, bo serce już teraz ledwo mi wydala :D i tak strasznie kocham fakt, że się w końcu nawróciłaś i dostrzegłaś ideał Leo ;) a Ravi jest najukochańszym człowiekiem na świecie i kropka . <3

    OdpowiedzUsuń