poniedziałek, 29 grudnia 2014

VIXX - ERROR


        
        Witam Wszystkich po (którejś z rzędu) dłuższej przerwie ^^ 
Jak to zwykle u mnie bywa, wracam z pojedynczym postem dotyczącym jakiegoś albumu, jednak wierzę, że jeszcze w ciągu tych trzech dni uda mi się dodać coś więcej (jeszcze nie wiem co, ale na pewno coś ciekawego się znajdzie). Oczywiście jestem takim wspaniałym autorem, że nawet nie złożyłam Wam świątecznych życzeń ;; Mam nadzieję, że spędziliście je mile, w rodzinnym gronie i jedząc pyszne potrawy umililiście sobie ten czas wolny~ 

      Przystępując już do konkretów, to zacznę standardowo, czyli wyglądu zewnętrznego albumu:


          Jest on solidnie wykonany. W porównaniu do Eternity ma twardszą i grubszą okładkę. Jego wymiary to 14x19x2 cm. Po otwarciu album wygląda tak:


          Po lewej stronie znajduje się 8-stronny photobook z którymś członkiem zespołu (random), o wymiarach 13x18 cm; po środku jest photobook, a po prawej płyta-

      
          - lista utworów zawiera 7 piosenek (w tym intro i wersja instrumentalna Error). Osobiście uwielbiam samą koncepcję comebacku. Jak już kiedyś wspominałam, preferuję bardziej rytmiczne piosenki (choć niekoniecznie... przy bardziej spokojnych od razu się rozklejam, nawet jeśli tekst jest pozytywny ><)- to Error trafiło w mój gust ^^ Z pozostałych utworów najbardziej lubię chyba What you waiting for?.

            Jeśli chodzi o random'owy photobook, to szczęśliwie dostałam swojego biasa~~


          Główny photobook jest średniej grubości. W sumie nawet nie wiem ile jest w nim zdjęć >< Oto parę z nich :

             
         Na pierwszych stronach są zdjęcia z teaserów do Error (powyżej- lewy góry róg) , następnie z sesji zanim zostały poddane obróbce (górny rząd środkowe oraz prawy dolny róg), dalej znajdują się biało-czarne zdjęcia, które również są w random photobooku (lewy dolny róg), a na samym końcu są bardziej żywe fotografie, na których chłopaki mają na sobie jednokolorowy ubiór, idealnie widocznym na czarnym tle (prawy góry róg oraz dolny rząd środkowe)^^

          Ostatnią rzeczą zawartą w albumie jest photocarda. Szczerze mówiąc, po koncercie zakochałam się w nich tak, że myśląc o tym kogo mogę mieć, to każda opcja by mnie zadowoliła. Jednak drogą eliminacji stwierdziłam, że z posiadania Hyuka byłabym najbardziej zadowolona. Lecz... nie można mieć wszystkiego:3
     Nie było mi jakoś smuto czy coś w tym stylu. W końcu posiadanie lidera, to nie taka zwykła rzecz ;P Ah! W paczce znajdowały się również darmowe naklejki -dodane od sprzedawcy kpopplus.

Myślę, że to wszystko~~ Album oczywiście polecam. Cena podobna do pozostałych płyt, czyli ok. 80zł (w tym przesyłka i plakat) :3

Ponadto unboxing tego albumu był pełen emocji, gdyż odbył się na stołówce szkolnej wraz z Shingshing ><

Jeszcze chciałam podziękować, że Ci którzy mnie obserwują i odwiedzają mojego bloga, wciąż są ze mną mimo, że dodaję posty bardzo rzadko. Postaram się to zmienić! 
Kamsahamnida!!~~

 A teraz czas na pytanka~~

  • Jaka jest Wasza ulubiona piosenka z albumu Error?
  • Podoba Wam się ta koncepcja cyborgów?
  • Oglądaliście może Win i/lub Mix and Match?
  • Co sądzicie o Topp Dogg? Jeśli (nie)lubicie, to dlaczego (nie)?


1 komentarz:

  1. Nie przesłuchałam całego albumu więc znam tylko Error xD Które nie ukrywam bardzo mi się podoba, jak i sam koncept.
    Oglądałam i Win, i Mix&Macth, przez co zakochałam się w WINNER i iKON xD Uważam, że obie grupy zasługują na debiut, chociaż oglądając Win byłam bardziej za Team B (teraz WINNER), za względu na Jinwoo (ponieważ była to jego ostatnia szansa na debiut).
    Lubię ToppDogg może nie tak bardzo, bo rozróżniam tylko paru członków, ale podobają mi się ich piosenki ^ ^

    OdpowiedzUsuń