środa, 6 lutego 2013

Liebster Akward (Blog)

Zostałam ponownie nominowana przez Emi Usami, ღKeesiღ, Nanaa, Krystal, KamaX, Kumiko, Levi, YunSoo i Miho.

Mój Boże  *_______* Nie sądziłam, ze otrzymam tyle nominacji. Dobrze, że mnie teraz nie słyszycie, bo piszczę ze szczęścia jak głupia  O(≧▽≦)O!!!

DZIĘKUJĘ BARDZO !!! o(╥﹏╥)o


----

Nominowany był ten blog jak i również blog z fanfickami, ale żeby panował jakiś porządek wszystko dodam tutaj ^^

Jeżeli ktoś nie wie o co chodzi to wszystko jest wyjaśnione (poprzednia notka) *klik*.
I teraz nie wiem  co zrobić...
Wszystkie blogi jakie czytam już otagowałam, więc nie mam komu zadać pytać ...ahh.. zrobię tak, że teraz odpowiem na pytania, a później jeżeli jednak znajdą się blogi, które otaguję to zdam pytania ^^

Niektóre pytania się powtarzały, dlatego odpowiem po sześć pytań od każdej blogerki ^^
No to jedziemy!


Emi ^^

1. Jaki jest twój ulubiony azjatycki zespół? 
Aktualnie jest nim EXO, które kocham z całego serca *.* <3
2. Masz jakiegoś biasa?
Mój ukochany to Byun Bakyeun... i Park Chanyeol ><  
3. Ulubiony kolor?
Emm... podoba mi się ciemny turkus, ale tak prawdę mówiąc to lubię każdy kolor, nie mam takiego którego moge nazwać ulubionym ^^  
4. Co sądzisz o fanservisach?
  Kocham!! Ubóstwiam!! Wielbię!!

5. Jakieś ulubione paringi?
  Hunhan!! Baekyeol, Hunhan, Taoris, Hunhan, Chunjoe.. no i Hunhan (przepraszam... mała obsesja -.-)

6. Gdybyś miał/a jedno życzenie, co byś wybrał/a?
  ...to trudne pytanie... hmm... chciałabym mieć możliwość posiadania więcej niż tylko jedno życzenie... może tak 10 na dzień (ale by było cudownie *____*)... 
 


 

  Keesi ^^

1. Na co masz teraz ochotę?
Na czekoladę, ciasto marchewkowe i ramen :Q___
2. Co zainspirowało cię do pisania?
Moje dziwne sny... i pobudzona wyobraźnia, którą wyrobiłam sobie na tych nudniejszych lekcjach :P
3. Lubisz zupę? Jeśli tak, podaj nazwę ulubionej :D
Uwielbiam zupy! A moją ulubioną jest pomidorowa z ryżem ^^
4. Czytasz yaoi lub yuri?
Yaoi! To moje życie !!Bez tego ani rusz!
5. Ulubiony przedmiot szkolny?
Język angielski ◕‿◕
6. Twoje największe marzenie?
Hmm... mam parę szczytnych marzeń, które mam nadzieję, że się spełnią, ale jakie to są marzenia zachowam dla siebie ^^


Nanaa ^^

1. Co Cię zaintrygowało w k-pop'ie i kiedy to było?
 Początkowo dla mnie to nie było nic nadzwyczajnego, jak to pierwszy raz usłyszałam i zobaczyłam, ale później przykuł mnie sam wizerunek teledysków jak i teksty piosenek oraz wygląd Koreańczyków (kekeke :P)  
2. Jakie jest/są  Twoje marzenie/a?
 Łaaa... powtórzyło się pytanie... xD a miało tak nie być ... także odpowiedź taka jak wyżej >v<
3. Twój Ultimate Bias? Dlaczego właśnie on/ona?
Byun Baekhyun. Uwielbiam jego głos, wygląd (w tym śliczne dłonie *.*), uśmiech ... po prostu za to, że jest...
4. Masz ulubiony pairing?
HUNHAN !! (powybierałam pytania, ale i tak się powtarzają :P)
5. Słuchasz czegoś poza k-pop'em? 
Często nie, ale słucham: j-rock i wszelakich openingów z anime =D
6. Lubisz czekoladę? XD
Czy ją lubię o.o... Nie... ja ja kocham... i myślę, że jeśli nie zmniejszę dawek spożywania jej, to zgrubne tak, że się podnieść nie będę mogła -.-
7. Jak Twoi znajomi reagują, na to, że słuchasz k-pop'u? 
Cóż... moi "znajomi" uważają to za badziewie, dlatego też nie rozwijam z nimi tego wątku, chociaż czasem mnie ponosi jak przesadzą z wyrażaniem swojej opinii na ten temat. na szczęści mam... osobę, która jest tą "normalną" i słucha tego co ja... 
Btw. Jak może komuś się znudzić k-pop? Jak dla mnie jest to nie pojęte...


 Krystal ^^

1. Jak dowiedziałaś się o k-popie?
Pierwszy raz zetknęłam się z k-pop'em zupełnie przypadkowo, szukałam jakieś japońskiej piosenki i natrafiłam na debiut jakiegoś koreańskiego (wtedy jeszcze nie wiedziałam) zespołu, którym było Shinee z piosenką Replay <3
2. Ulubiona piosenka?
Aktualnie U-kiss - Tick Tock :)
3. Co zwraca twoją uwagę po wejściu na jakiegoś bloga?
 Wygląd (nagłówek, tło) i treść bloga :D
4. Girlsbandy czy boysbandy?
Oooo~~~Boysbandy~~ (przystojne twarze, klaty, głosy i jestem w niebie *.*)
5. Chiński czy japoński?
Japoński ^^
6. Piosenka, która ostatnio mąci ci w głowie? xD
Opening z Amnesia~<3


Kumiko ^^

1. Masz jakieś wielkie marzenie? 
... Chyba złe pytania wybrałam ... ehhh... -.-
Odpowiedź powyżej ^^" 2. Co sądzisz o kotach?
Słodkie stworzonka, które chciałabym mieć, ale nie mogę ;_____; 3. Masz jakąś ulubioną postać literacką lub filmową?
Mam 3 ulubione postacie literackie, które wręcz kocham >< 4. Co cenisz w ludziach?
Szczerość, dobre serce, oddanie, humor, wierność, szacunek, uczciwość... 5. Gdyby jutro miał być koniec świata, to co byś zrobił/zrobiła wtedy?
Yyy...yyymmm... nie mam bladego pojęcia >< Zabrałabym cały pokój...i jedzenie... 
Ale tak serio to nie wiem... Trudno mi odpowiedzieć... 6. Jakiego gatunku muzyki słuchasz najczęściej?
Popu, rocka, r&b.
 
KamaX ^^

1. Gdzie w tym roku na wakacje?
Jak na razie nie mam planów, zależy też od tego jak mi w szkole pójdzie ^^"
2. Dostajesz 2 bilety lotnicze, gdzie lecisz i kogo bierzesz w tą podróż?

Poleciałabym do dalekowschodniej Azji, a zabrałabym ze sobą przyjaciółkę >v<
3. Ulubiona strona internetowa?
Cieżko powiedzieć... może tumblr i asianfanfics ≧▽≦
4. Co robisz zaraz po powrocie do domu?

Jem i sprawdzam nowiości na poczcie i stronach.
5. Wymarzone miejsce na odpoczynek?

Gdzieś  gdzie nie jest zimno, jest ciepłe morze xD
6. Umiesz pływać?  

Nie wiem czy to można nazwać pływaniem... ale umiem utrzymać się na wodzie -.-"


Levi ^^
 
1. Wyobraź sobie, że spotykasz swojego ultimate biasa... Jak zaczniesz rozmowę?

 Nie zaczęłabym rozmowy... bo bym zemdlała...(╥_╥)
2. Od jakiego czasu piszesz opowiadania/one-shoty?
 Hmmm... na internecie gdzieś tak 2 lata, a ogółem może 3,5 lata.
3. Jaki pairing mógłby być według ciebie prawdziwy?

 HUNHAN!!! ja wcale nie mam obsesji
4. Używasz na co dzień wyrazów: Unni, Oppa, ne, anio itd. ?

 Zazwyczaj zdarza mi się powiedzieć ne, anyio, saranghae... i niektóre wyrazy z piosenek, których znaczenia po polsku nie zawsze znam ...i pewnie źle wymawiam ><
5. Płakałaś przy jakimś teledysku? Jeśli tak, to jakim?
 Łzy napływają mi praktycznie przy każdej smutnej piosence :_____:  A ostatnio popłakałam się przy Big Bang- Haru haru T__T
6. Kto jest według ciebie ideałem w koreańskim popie? 

Mam wymienić wszystkich? Może skrócę swoją listę i wypisze paru... w k-popie to chyba wszędzie można znaleźć ideały  :Baekhyun, Chanyeol, Daehyun, L.Joe, Kikwang, Mika i Mir <3



YunSoo ^^

1. Słuchasz k-popu co nie? Pewnie tak więc jakie są twoje ulubione piosenki?
Hmm... jako tako nie mam swojej ulubionej piosenki, bo jak usłyszę jakąś fajną to mam na nią fazę później ona się kończy i znowu jakaś piosenka omota mój mózg...i tak w kółko ^^
Aktualnie mam fazę na : JJ project - Bounce ^^
2. Co robisz jak się nudzisz? 
Czytam fanficki, rysuję.... śpię xD
3. Masz jakieś zwierzątka? Jak tak to jakie?

Moim marzeniem jest mieć zwierzaka, ale jednak wiem, że np. jakbym miała pieska to nie miałabym dużo czasu by się nim zajmować :(
4. Shippujesz jakieś paringi? Jak tak to jakie?

Shippuje parę paringów, a moje ulubione to: Hunhan, Baekyeol, Taoris, Hanchul, Yewook, Kiseung, Chunjoe, Ljong, Jonkey, 2min ...
5. Gdzie byś chciała wyjechać w przyszłości (miasto)?

Emm.. Tokyo, Osaka, Koyoto, Seul, Pusan... Szczecin i ... ja to chcę chyba wszędzie pojechać ^^" 
6. Jaki jest twój ideał chłopaka?
Byun Baekhyun !! I tyle wystarczy :P



 Miho ^^



1. Co lubisz robić najbardziej na świecie? (poza słuchaniem muzyki - można wpisać ale liczę na coś jeszcze)

Poza słuchaniem muzyki? ...to... śpiewać po swojemu koreańskie piosenki (oł je x3), rysować, pisać fanficki...spać...

2. Ile lat/miesięcy/tygodni siedzisz w Azjatyckim Świecie? 

 Jak tak policzę to chyba 7-8 lat... (początek -Naruto -kiedy miałam 8 lat... lol sama nie wiedziałam, że minęło już tyle lat o.o)

3. Ulubiony owocek?

 Pomelo <3

4. Masz jakąś fobię?

 Pająki to zUo! One są straszne ╥﹏╥

5. Ulubione imiona dla dzieci + dlaczego?

 Lidia, Kewin..., ponieważ mi się podobają...

6. Czy wiesz co oznacza twoje imię? 

Wiem... i nie podoba mi się jego znaczenie... Chociaż informacje zazwyczaj podają chyba bądź prawdopodobnie . A co oznacza (z greckiego ): jedyny, sam, samotny, gdzieś nawet pisało, że zakonnica... ><! 



 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Przepraszam za długie zwlekanie z tym postem  ><" 



Jeszcze raz BARDZO DZIĘKUJĘ ZA NOMINACJE!! 

 


2 komentarze:

  1. no no ależ Cię przepytali ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana http://loralook.blogspot.com/2013/02/tag-versatile-blogger.html (^_~)

    OdpowiedzUsuń